Wednesday 9 April 2014

Nafas Baru

Bismillahirrahmanirrahim....Assalamualaikum w.b.t....
Saya doakan sahabat-sahabat saya yang sama-sama mencari rezeki x kira dimana jua diberkati allah s.w.t
(tp yg halal jerk)....hahaha...
Dah lama rasanya saya tak update blog kesayangan saya ni...dah berbulan rasanya...maaflah sebab sy sedang focus dalam trading forex secara kecil-kecilan dll...tapi call/sms tuan/puan saya masih boleh jawab ..maklum la kita budak baru belajar hanya ada sampan kecil jee...hehehe
Kenapa saya memberi nama Nafas Baru??? Sebabnya saya betul-betul dah berjumpa teknik forex yang mudah difahami...buat pengetahuan semua,  "Saya bukanlah dilahirkan sebagai seorang trader..tetapi saya yang ingin menjadikan diri saya seorang trader yang berjaya"...Aminnn...insya allah....
Saya bukan jenis orang yang mudah faham dan mudah belajar..tetapi saya perlu belajar sesuatu perkara itu sampai lebam orang nak menjawab..sampai jemu...sampai malas orang nak layan...itulah saya...bukan seorang yang bijak pandai...hehehe
Insya allah bagi sesiapa yang berminat untuk memulakan trading boleh la call/whatsapp trus kepada saya...apa yang saya boleh bantu saya bantu sama seperti dahulu....dan jgn lupa buka akaun live trading ya...boleh pm minta link sy bg yg serius....boleh baca di ruangan "Hot Trader" bagi yang baru mahu menjinakkan diri....salam kejayaan dan kebangkitan dari saya.....profit sokmoooo..hehehe  ..Assalamualaikum...

"Biar Rasa Bodoh Sekarang, Supaya Kita Tidak Mudah Diperbodohkan Pada Masa Akan Datang"